Rask levering / Sikre betalinger / 14 dagars angrerett

Ofte stilte spørsmål

Er det nye produkter?

Alle våre produkter er nye.

Har dere fysisk butikk?

Vi har ikke fysisk butikk. 

Har dere lager i Norge? 

Vår lageradresse i Norge: Strømsveien 318, 1081 Oslo.

Er produkter tilgjengelige på lager?

Hvis produktet er mulig å bestille, finnes produktet på vår lager. Dersom produktet ikke finnes på vårt lager vises produktet som "Utsolgt"

Garanti & reklamasjon?

Alle varer du kjøper av oss er dekket av både garanti og reklamasjonsrett. Garantiene kan variere fra merke til merke avhengig av hvilket produkt du har kjøpt. Garantien dekker da kun fabrikasjonsfeil som har oppstått under produksjonen av produktet. 

Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel Skjerm, laptop og mobil- og smarttelefoner. Reklamasjonen gjelder ikke når vi ikke kan finne noen feil ved produktet, eller når kunden selv har forårsaket skaden som normal slitasje og håndteringsfeil.

Angerett?

Forbrukerkjøpsloven som gir deg rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene dine. Du har derfor opp til 14 dager på deg å sende returen tilbake til oss.

Hvordan reklamerer jeg en vare?

Du som kunde bør kontakte vår kundeservice dersom du har mottatt en defekt vare så raskt som mulig etter at feilen ble oppdaget. Husk å ha ditt ordrenummer og navn lett tilgjengelig når du kontakter vår kundeservice, og beskriv feilen på produktet så detaljert som mulig.

Hvordan returnerer jeg varene mine?

Som kunde er du ansvarlig for returfrakten. Hvis du velger å sende pakken din tilbake til et utleveringssted, kan vi ikke hente den. Alle varer som sendes tilbake til oss må være i original tilstand og original forpakning.

Hvor lang tid tar det å få refusjon ved en retur?

Fra vi mottar returen din, vil refusjonen normalt skje innen noen få arbeidsdager. På beløpet som skal tilbakebetales, har vi rett til å trekke et beløp lik produktets verdiminsking i den grad at en slik verdiminsking skyldes at du som kunde har håndtert produktet i større grad enn det som er nødvendig for å avgjøre egenskapene eller funksjonen.

Når mottar jeg min bestilling?

Vi sender bestillingen din innen 1–3 arbeidsdager.

Kan jeg spore pakken min?

Når bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en leveringsbekreftelse til e-postadressen din. Leveringsbekreftelsen inneholder en sporingslenke som du kan klikke på for å spore forsendelsen din.

Jeg betalte med kort, når trekkes pengene fra kontoen min?

Pengene trekkes fra kontoen din samtidig som vi sender varen.

Kan jeg betale via faktura?

Du kan velge faktura som betalingsalternativ.

Kan jeg delbetale for varene mine?

Du kan velge delbetaling som betalingsalternativ, for å dele opp betalingen din.

Hvordan endrer jeg bestillingen min?

Hvis orderen din ikke er sendt enda, kan du ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Du kan sende epost på [email protected] eller ringe oss på 022- 065 479. Vår kundeservice er åpent mellom 9-16 hverdager.